Okazjonalne breloki reklamowe

Breloki reklamowe

Breloki reklamowe

Rozmaite gadżety reklamowe mogą być emitowane w sposób stały lub okresowy. W drugim przypadku często jest to związane z okazjami czy świętami różnego rodzaju. Gadżety takie nawiązują wówczas tematyką, kolorystyką lub kształtem do owego wydarzenia. Do popularnych gadżetów tworzonych okazjonalnie należą breloki na klucze. Łatwość ich wyprodukowania oraz dystrybucji skłania firmy i instytucje do powszechnego stosowania jako narzędzia marketingowego. Z jakich okazji breloki mogą stanowić przedmiot reklam?

Najczęściej breloki reklamowe są emitowane z okazji świąt, wydarzeń lub okresów powtarzających się cyklicznie, w tym np. Bożego Narodzenia, sylwestra, wakacji, itp. W pierwszym przypadku mogą być w kształcie choinki, Mikołaja lub prezentu. Mogą też nosić hasło reklamowe związane z okresem bożonarodzeniowym. Jeśli chodzi o brelok emitowany z okazji sylwestra, może on mieć np. kształt butelki od szampana. Wakacje natomiast wiążą się z urlopami i wyjazdami, więc tematyka breloczka będzie nawiązywać do kwestii turystyki, odpoczynku czy pięknej słonecznej pogody.

Poza tego typu regularnie powtarzającymi się okazjami, breloki reklamowe mogą być wypuszczane na rynek wraz z nadchodzącym wydarzeniem, które nie powtarza się regularnie. Jako przykład można w tym miejscu podać breloczki emitowane z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, które odbyły się w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku. Breloki reklamowe przybierały wówczas kształt piłki, piłkarzy, stroju piłkarskiego, bramki i wielu innych figur lub przedmiotów związanych z futbolem. Można też było zakupić breloczek w kształcie stroju piłkarskiego podpisany własnym imieniem.

Gadżety reklamowe, w tym breloki, mogą także być w obiegu przy okazji ważnych rocznic, jak np. przypadająca w 2014 roku dziesiąta rocznica wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Rzecz jasna będą one wówczas miały kształt związany z UE, np. monety euro, flagi unijnej, itp., lub też będą nosić odpowiednie hasło podkreślające doniosłość rocznicy.

W każdym z wymienionych przypadków reklamodawcy nie muszą umieszczać loga własnej firmy, ponieważ nie jest to bezpośrednim celem tego typu kampanii reklamowych. Najważniejsze, aby klient zakupił brelok. Kto stoi za jego produkcją i emisją, nie jest w tym momencie istotne.

Tagi: , ,

© 2016 RaportGracza.pl